Powered By Blogger

2016. április 23., szombat

*Hajápolási rutinom*

Sziasztok.

Ma a hajápolási rutinomat mutatom meg. Az én hajam egy hosszú,vastag szálú hajtömeg. Szerencsémre,nem zsírosodik valami gyorsan,de így is szerdán és vasárnap szoktam hajat mosni. Nagyon különleges ápolást nem igényel,de azért bemutatom a kedvenc termékeimet.

egyébként én imádom a hajam,nagyon szeretek vele foglalkozni és szeretném minél gyorsabban megnöveszteni. Szóval ha van valamilyen hajnövesztési praktikátok ami bevált kérlek osszátok meg velem.





1. lépés. -MOSÁS

Én ezzel GLISS KUR hair repair samponnal mosom meg kétszer. KÉTSZER! Ez nagyon fontos. Az első mosásnál a fejbőrre lerakódott zsiradékot és koszt fellazítjuk. Majd langyos vízzel leöblítjük. Ekkor a szennyeződések egy részét ugyan kimossuk...de a azért még marad benne. Ezért samponozzunk még egyszer. A végeredmény csillogós,tiszta haj.
Ez a sampon egy csoda. Puha és csillogós hajat kölcsönöz. Nagyon jól tisztít és az illata sem utolsó :D



2.lépés.-Balzsamozás

Én egy isteni illatú L'ORÉAL paris ELSEVE fibralogy balzsamot használom. Miután megtisztítottam a hajamat a teljes hajhosszra( a fejbőrre nem !) felviszem a terméket. A hajvégekre dupla annyit viszek fel mint az egyéb területekre. Majd hagyom,hogy hasson kb. 5-10 percig majd alaposan kimosom,hogy nehogy benne maradjon. A hajam utána olyan mint a folyékony arany(csak barna színben) szinte kifolyik a kezeim közül olyan puhává teszi. Ez hajszárítás után is megmarad.



3.lépés.-Védelem

A hajszárítást megelőzően befújom a törölközőszáraz hajamat a LEE STAFFORD POKER hajvédőspray-ével. Nagyon erős illata van,ami nekem annyira nem tetszik,de egyébként nagyon jó. Különösebb véleményt nem tudok róla mondani,mivel nem tudom,hogy tényleg hatásos-e. De reménykedem,hogy igen :D kb.3 hete használom. Vigyázzatok vele,kicsit szárít. Emiatt csak keveset szabad fújni.





4.lépés.-Regenerálódás és ápolás

Én Swarzkopf fújós hajápolóit használom. Most sajnos pont elfogyott,és nem találom a kupáját,szóval erről most nem tudok képet mutatni,de biztos vagyok benne,hogy tudjátok mire gondolok.

(Az összes termék drogériákban megtalálhatók)

Ez lett volna a hajápolási rutinom. Remélem tetszett nektek,és osszátok meg velem a ti praktikáitokat. Sziasztok *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése