Powered By Blogger

2016. április 17., vasárnap

Küzdelem a pattanások ellen-1.rész-Kamillás arcszesz

Küzdelem a pattanások ellen- 1.rész-Kamillás arcszesz


Mint a legtöbb velem egykorú lánynak/fiúnak(15),nekem is vannak pattanásaim. Eddig ezeket alapozóval rejtettem el. De úgy döntöttem,fellépek a kis bestiák ellen. Először természetes dolgokkal szeretnék küzdeni.

Találtam is egy csúcs-szupi arcszeszt. Ebben összesen kettő(!) dolog van. Alkohol és kamilla.
Az alkohol fertőtlenít,a kamilla pedig gyulladáscsökkentő.

Én ezt egy gyógyszertárban vettem. Kb. 1100 Ft egy nagy üveggel,de kisebb adagokat is lehet venni ,mivel ezt a folyadékot a gyógyszertárban készítik. Bezony,ott helyben. Ebbe mást nem raknak.

Én egy ideje használom. És gyerekek...ez működik. Elkezdte leszárítani a pattanásaimat. Sokat segített...persze nekem vannak még pattijaim mivel nagyon szeretem kinyomkodni őket...még úgyis,hogy tudom,hogy rossz lesz a vége.

Szóval én nagyon ajánlom nektek. Egy kicsit öntsetek belőle egy vattakorongra és egy nap minél többször töröljétek át vele az arcotokat. Illata picit kellemetlen,de hozzá lehet szokni és egyáltalán nem gáz. Kicsit lehet,hogy csípni fog,de nem fájdalmas. De tudjátok...az szépségért szenvedni kell.


Remélem tudtam nektek segíteni. A következő posztban találkozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése