Powered By Blogger

2016. április 30., szombat

Küzdelem a pattanások ellen 2.rész- Garnier arctisztító

Sziasztok.

Ma ismét harcolni fogunk,méghozzá a Garnier Pure Active- Exfrobrusher nevezetű termékével.
Ez egy kefével ellátott,frissítő gél ami nagyon jól tisztítja az arcot.

Nagyon hűsítő,és eleinte a csomagolás is nagyon tetszett. De magát a kefét már nem használom,mert a kosz és szennyeződés megtapad a sörték között,így minden használatkor a leszedett és a régi baktériumokat is visszavisszük a bőrünkre.
Én úgy használom,hogy lemosom az arcomról a sminket majd a terméket felhabosítom a kezemen és felviszem. Majd ott jól eldolgozott. Ez mind TISZTA kézzel történik.
A pattanásokat remekül leszárítja. De a szárító hatása miatt kicsit szárítja a bőrt is ezért érdemes egy krémet felvinni utána. Én egy Nivea vizes alapú krémet használok ami egyáltalán nem zsírosít.
Én ezt a terméket régóta használom, látom is a hatását. Csodákra azért ez sem képes,de nagyon jól kordába fogja a pattanásokat és a pórusokat is kitakarítja és összehúzza.
Bocsánat az elmosódásért
(a sörték közötti koszt szinte
lehetetlen
levakarni)
A csomagolás rengeteg terméket rejt magában. 2015 novemberében vásároltam meg egy Rossmanban kb 1200 ft-ért és még mindig félig van pedig minden este használom. (ÁPRILIS 30)
Szóval én mindenkinek nagyon ajánlom. A zsíros bőrűeknek nagyon hasznos lehet,de a száraz bőrűeknek is bátran ajánlom,de ne felejtsetek el krémezni!

További szép estét. És ne felejtsétek. Holnap már május. Már csak egy hónap és NYÁÁÁR!
 puszi <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése